ServiceNow, kurumsal bilişim işlemlerini otomatikleştiren bulut tabanlı hizmetlerin lider sağlayıcısıdır. İş süreçlerini otomatik ve standart hale getirerek kurumsal BT’ni dönüştürmeye ve küresel işletme genelinde konsolide etmeye odaklanıyoruz. Kurumlar Bilişim Hizmetleri için tek bir kayıt sistemi yaratmak, işletme maliyetlerini düşürmek ve verimliliği arttırmak için ServiceNow kullanıyorlar. Kurumlar kendi iş gereksinimlerine özgü faaliyetleri otomatikleştiren özel uygulamalar geliştirmek için genişletilebilir platformumuzdan yararlanıyorlar. ServiceNow uygulamalar paketi tamamen modüler bir yapıdan oluşmaktadır. Bu, kendine özgü ihtiyaçlarınızın belirlediğiniz şekilde, Kurumunuzun bu uygulamaların hepsini veya herhangi bir alt setini kullanabileceği anlamına gelir.
Ana ITSM, IT Operasyonları ve IT Yönetim Fonksiyonları
İş Değeri: En uygun çözüm grubu veya bireyine atayarak, tüm olayların mümkün olan en hızlı şekilde çözülmesine olanak verir.
İş Değeri: Sorunun kalıcı olarak çözülmesi için her olayın temel nedeninin düzeltilmesini sağlar.
İş Değeri: Plansız kesintileri azaltır. Etkilenen iş birimlerinin / çalışanların daha iyi anlaşılmasıyla değişim planlamasını iyileştirir. Karmaşık değişikliklerle ilişkili riskleri azaltır. Öngörülemeyen sorunlar olması halinde yedekleme ve vazgeçme planları oluşturur. Geçmişteki değişikliklerin daha iyi anlaşılması ile olay çözme süresini hızlandırır.
İş Değeri: Kullanıcı adaptasyonunu hızlandırmak ve iş değerini en üst düzeye çıkarmak için, geliştiricilerin teslim ettiklerinin işletmenin ihtiyacı olana, istediğine ve beklediğine yakın bir şekilde ayarlanmasını sağlar.
İş Değeri: Kaynakların olaylara atanmasına, stratejik iş değerine dayanarak öncelik verir; maksimum müşteri ve kullanıcı hizmeti seviyelerini sağlar.
İş Değeri: Etkilenen varlıkların artan görünürlüğü ve bunların ara bağlantılarının anlaşılması sayesinde olay ve sorun çözme süresini azaltır.
İş Değeri: Rutin ve tekrarlayan hizmet masası çağrılarını ve bunların maliyetlerini azaltırken, kullanıcı memnuniyetini önemli ölçüde arttırır.
İş Değeri: Level 1 (1. Seviye) olay çözümü oranlarını arttırır. Çalışanın kendi kendine çözmesi sayesinde hizmet masasına gelen çağrıları azaltır.
İş Değeri: Tüm varlıklarla bağlantılı maliyetleri ölçerek ve takip ederek maliyet ile ilgili analizi ve karar verme sürecini iyileştirir.
İş Değeri: Tüm ilgili garantilerin ve hizmet sözleşmelerinin kullanımını en üst seviyeye çıkarır. Tüm altyapı varlıklarının kullanımını en üst seviyeye çıkarır. Kira kontratları veya yazılım lisansı ihlalleri ile ilişkili mali cezalara maruz kalmayı azaltır.
İş Değeri: Standart olmayan CI ve taleplerle ilgili destek maliyetlerini düşürür. Otomatik onay işlemleri sayesinde talep onaylama süresini azaltır. Satın alımların onaylı satıcılardan yapılmasını uygulayarak maliyetleri kontrol eder.
İş Değeri: BT hizmetini yerine getirme eğilimlerini yansıtan yönetici gösterge tabloları sağlar. BT hizmetleri kullanıcıları, karar mercileri ve bunların iş değerine maksimum açıklık getirir.
İş Değeri: Hem elde edilen hem de toplanan CI ve işçilik ile ilgili maliyetlere dayanan doğru kararlara yönlendirmek için güçlü bir mali yönetim gösterge tablosu sağlar.
İş Değeri: Gerekli yönetmelik ve politikalara uyulmasını sağlar. Denetimlerden “yangın tatbikatı” unsurlarını kaldırır.
İş Değeri: Tutarsız, manuel süreçleri otomatik ve tutarlı hale getirerek, uyumu ve iş çabukluğunu arttırır.
İş Değeri: Kritik iş belgeleri ve bilgilerinin etkin kontrolü ve yönetimine olanak verir.
İş Değeri: Saha ile ilgili hizmet verme taahhütlerinin yüksek doğruluk ve düşük maliyetle karşılanmasını sağlamak için kaynakları ve envanter lojistiğini düzenler.
İş Değeri: Kaynaklar üzerinde tam bir kontrol sağlar ve projeler içinde ve proje portföyleri genelinde teslim edilmesi gerekenlerin zamanında yapılmasını garanti eder. Değişiklik, Sürüm ve Hizmet Seviyesi Yönetimi ile doğal entegrasyon, tüm yönetim disiplinleri arasında proje izleme ve görevlendirmeyi yönlendirir.
İş Değeri: Ana kaynakların ve görevlerin yönetimi için manuel, tutarsız ve hata yapmaya açık süreçleri otomatik ve rasyonel hale getirir. Değerli bilgileri yakalarken ve BT genelinde süreç tutarlılığını sağlarken zaman kazandırır. BT gayretlerinin iş değerine çevrilmesini hızlandırır.
İş Değeri: CMDB ile doğal entegrasyon, hizmetleri tanımlama sürecini kolaylaştırır. Tüm BT varlıklarının mali ve sözleşme yönetimi için sağlam bir temel sağlar.
İş Değeri: İşletmenin karar mercilerinin stratejik, operasyonel ve finansal planlama için ihtiyaç duyduğu gerçek zamanlı ve geçmiş bilgileri sunar.
İş Değeri: Hizmet masası destek ekipleri ile iletişim için e-posta ve telefon aramalarına bir alternatif sunar. Dahili BT ve iş uzmanlığını toplamak, paylaşmak ve kullanmak için yeni bir yol sağlar.
İş Değeri: Kullanıcılar, tanıdık, kullanımı kolay arayüzler üzerinden güçlü fonksiyonlara erişim sağlar. Bu da öğrenme sürelerini kısaltır, kullanıcı sıkıntılarını ve eğitim maliyetlerini azaltır.
İş Değeri: Birden fazla ilave iş birimine ServiceNow gücünü ve değerini sunar. ServiceNow Hizmet Kataloğu ve ServiceNow yatırımının iş değerini bir bütün olarak yükseltir. Kurumsal çevikliği, rekabet gücünü ve cevap verme yeteneğini arttırır.